מנועים לשערים בקרית עקרון

טלפון: 0722-60-10-88
נייד: 053-7211-582

מנועים לשערים
מנועים לשערים
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

שערים חשמליים

גם שערים חשמליים שאינם נסגרים אוטומטית אחרי זמן השהיה ואשר נסגרים בפקודה הניתנת משלט רחוק או לחצן הפעלה, מחויבים בכל אמצעי הבטיחות לשערים. ישנם כללי בטיחות גם לשערים ידניים ולא חשמליים, שערי הזזה / שערים נגררים צריכים לנוע על מסילה מפולסת למניעת התדרדרותו של השער, וצריכים להיות כלואים בתוך עמוד ח עם גלגל מוביל למניעת נפילתו של השער ולא פחות חשוב מעצורים מכאניים המונעים את יציאת השער ממסלולו שעל המסילה. גם שערי כנף צריכים להיות מפולסים ומעצורים המגבילים את תנועת השער בפתיחה ובסגירה. מחסום חשמלי, מחסום זרוע משמש בעיקר לעשיית סדר בחניה, למחסום זרוע אלומיניום באורכים עד שישה ושמונה מטרים. אפשרי אך לא חובה להתקין עמוד תמיכה נגדי, חובה להתקין אמצעי בטיחות שונים המונעים את סגירת המחסום חשמלי כשהמעבר אינו פנוי המותאמים לצורכי הלקוח ומגבלות השטח. אז מי אחראי להטעיית הציבור בכל הקשור לתו תקן לשערים ומחסומים חשמליים? בשנים האחרונות הוחל עשיית סדר בכל נושא הבטיחות בשערים ומחסומים חשמליים ומכון התקנים הישראלי תיקן תקנות בטיחות הרלוונטיים לשערים חשמליים. למעשה מכון התקנים הישראלי אימץ את התקן האירופאי לשערים חשמליים ומאז נכנסו התקנים לתוקף מחויבים כל מתקיני השערים והמחסומים החשמליים להתאים ולהתקין את אמצעי הבטיחות הרלוונטיים לתקן הישראלי.

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 64 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

מנועים לשערים

השאר פרטים
ונחזור אליך בהקדם!


מנועים לשערים בקרית עקרון

בבואנו לרכוש מנוע, עלינו בראש ובראשונה לבדוק אם מידות המנוע אותו אנו רוצים לרכוש בתאימות למידות הפתח שלנו. בנוסף, כדאי לשים לב בקפידה לרמת הבטיחות


מנוע חשמלי

בנושא שירות לשערים חשמליים, באפשרותכם לבחור שערים חשמליים המאושרת מכון התקנים הישראלי, באפשרותכם לקבל שירות טוב יותר מחברה המופיעה בין רשימת חברות השערים של מכון התקנים הישראלי, יש בין החברות שערים אשר מספקות שירות עשרים וארבע שעות ביממה , שבעה ימים בשבוע בתוספת תשלום, בכול מקרה חברה עם תו-תקן של מכון התקנים מסוגלת לספק שירות לכול סוגי השערים החשמליים. מתלבטים בין שני מוצרים?חשוב שתדעו כי פערים גבוהים בין מתחרים צריכים להעלות השגות והרבה שאלות, וכבר נתקלנו לא אחת בין שני מתחרים שהיו פערים בין שתי ההצעות ולשמחתי הסכים הלקוח לחשוף את הצעת המתחרה ובכך יכולנו להשוות בין שני תפוחים. אין ספק שאיש מקצועי ואיש טכני יכולים בקלות רבה להשוות ולהבין את הניו אנסים שבין שתי הצעות, כך למשל שתי הצעות אשר לקוח קיבל בעבור שער קונזולי ולתדהמת הלקוח קיבל הצעה יקרה מהאחרת בכמעט עשרת אלפים שקלים, הוכח ללקוח שאכן מדובר בשתי הצעות המתייחסות לשער קונזולי אך המפרט של שתי ההצעות היה שונה. ההצעה הגבוהה התייחסה בתכלית לכול דרישות הלקוח ואילו ההצעה הזולה התעלמה לחלוטין מדרישות הלקוח כך למשל בעוד שהלקוח דרש מנוע תלת פאזי המיועד לעבודה מאומצת, מהחברה הזולה הוא קיבל מנוע חד פאזי שאינו תעשייתי, בהצעה היקרה קיבל הלקוח קורות מקצועיות איטלקיות במידה 140 ואילו בהצעה הזולה קיבל קורות סיניות במידה 98. נכון שלא תמיד קל להבחין בין ההצעות השונות אך על הלקוח מוטלת חובה להיות ערני לצרכיו, הצעה הגבוהה התייחסה למסד ביטון של השער בעוד שההצעה הזולה צוין ביצוע באחריות הלקוח. חשוב מאוד לבצע אבחנות מדויקות ככול שניתן בין שתי הצעות, לכאורה מדובר בפתח שמבקשים לסגור אותו אך איכויות של מוצר עושים את ההבדל בין מוצר איכותי ואמין אשר יעבוד שנים רבות לבין מוצר רבויי תקלות. במקרים בהם הבנתכם והידע שלכם בנושא מצומצם, מומלץ לקבל שתי הצעות ולרכז את הנתונים הרלוונטיים לכם בקשה משלכם אותה תגישו מחדש לשתיים ושלוש חברות, בדרך זו אתם תציגו לקבל מחיר לתפוח זהה, כמובן שתצטרכו להקפיד שאותה חברה גם תיישם את דרישתכם וכבר נוכחנו לא אחת ולא עשר פעמים גם חברות מכובדות הציעו מנוע איכותי מסוג אחד ובפועל התקינו מנוע זול מסוג אחר שאינו מתאים לעומסים של השער ולמספר הפתיחות. רוב היזמים, היועצים, האדריכלים ומנהלי הפרויקטים בישראל מעדיפים את המנועים והמחסומים החשמליים האיטלקיים עם דגש על חברת טלקומה TELCOMA האיטלקית על פני כאלו שמיובאים מהמזרח הרחוק בכלל ומסין בפרט. המוצרים האיטלקיים מיובאים לישראל עשרות בשנים ויש ניסיון מוכח לאיכותו של מוצר לעומת מוצרים אחרים ממדינות המזרח אין ניסיון מוכח לאיכותו של מוצר לאורך זמן ולהפך המנועים לשערים והמחסומים הוכחו כמוצרים כושלים ומסוכנים למשתמש ברוב הפרמטרים במכון התקנים בודק ולצערנו הרב הם מוכנסים לישראל בדרכים עקלקלות ובלי אישורי מכון התקנים הישראלי אשר בודק את המנועים והפיקודים וגם כמובן את ההארקה שלהם ואין המוצרים מגיבים מיד לאחר הפסקת חשמל.