שערים חשמליים מאלומיניום באלונים

טלפון: 0722-60-10-88 נייד: 053-7211-582
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

שערים חשמליים מאלומיניום
שערים חשמליים מאלומיניום

שער חשמלי לבית פרטי

בעשר השנים האחרונות יותר ויותר שערים חשמליים מותקנים בארץ בכלל ובגוש דן בפרט. רוב השערים החשמליים מותקנים ע"י מסגרים בלי ידיעה טכנית מקצועית בנושא בטיחות בשערים חשמליים. לא פעם אנו עדים לכך שרכב נמחץ ע"י שער כנפיים חשמלי, יש מקרים בהם נתלשות ממקומם התושבות של המנועים בשער כנפיים חשמלי ולשמחתנו זה שאדם לא נפגע משער כנפיים זה רק עניין של מזל. הידעתם כי התקנה נכונה של שער כנפיים חשמלי מצמצמת את התקלות הבטיחותיות והמכאניות של המנועים והשערים לכמעט אפס בחמש השנים הראשונות מיום ההתקנה. קיימות שתי אפשרויות בהתקנתם של מנועים לשער כנפיים, אפשרות ששער הכנפיים נפתח כלפי פנים וזו האפשרות המומלצת ביותר להתקנת המנועים ואפשרות ששער הכנפיים נפתח כלפי חוץ וזה פחות מומלץ לשערים ולמנועים כאחד. ככלל אם המנועים הותקנו בזוויות הנכונות, אז תנועת השער בפתיחה וסגירה תהיה רציפה, שאם לא כן השער כנפיים יפתח וייסגר בקרטועים . שער כנפיים שתנועתו רציפה בכל מהלך תנועת השער ובוצעו לו כיווני כוח מנוע לרמה האופטימאלית זה שומר על צירי השער , שומר על בוכנות המנוע ושומר על פעולתו השקטה של השער לאורך זמן. בבדיקה עצמית שלכם חשוב להצליח לבלום בכוח סביר (כוח יד) את השער כנפיים במהלך תנועתו בפתיחה או סגירה , אם לא הצלחתם לבולמו כדאי שתזמנו טכנאי שרות שיבדוק זאת ויבצע כיווני כוח למנועים, את כיווני הכוח ניתן לכוונן בפיקוד החשמלי וגם ניתן לבצע כיוון מכאני של המצמדים בסוגים השונים של המנועים. קיימים שני סוגי אבטחה לשערים חשמליים-שער כנפיים. הנפוץ ביותר הוא פוטו דו כיווני המונע סגירת השער כשהמעבר אינו פנוי מאדם ומכל חפץ ובכלל זה כלי רכב, קיים גם גלאי השראתי המונע סגירת השער רק כאשר כלי רכב עומד עליו אך אינו מונע את סגירת השער על הלכי רגל. ככלל המומלץ ביותר להשתמש בפוטו דו כיווני לשער כנפיים. את הפוטו דו כיווני יש להתקין במישור פנים וגם במישור חוץ של השער. במקרים בהם השער כנפיים ארוך מארבע מטר צריך לשלב בהתקנה את שני אמצעי הבטיחות: פוטו דו כיווני וגלאי כביש. מתקינים מנעול חשמלי לשער כנפיים למניעת פתיחת השער ע"י גורמים זרים, חובה להתקינו בדיוק מרבי למניעת תקלות המונעת מהשער את פתיחתו החשמלית, תושבות מנועים נקרעות בשני מצבים: כוח מנוע בעבודה חזק מ 70% והאפשרות האחרת התנגדות לשער סגור ופתיחתו בכוח, בחלק מהמקרים יקרעו רך הבוכנות / השרוולים של המנוע.

שערים חשמליים מאלומיניום באלונים

שער מפנק: ניתן לדמות את חווית השער החשמלי בבית על ידי הצטיידות במערכת בסגנון סטנדרטי, אולם אפשר לשדרג את השער על ידי עיצוב מפנק, משולב במנוע איכ

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!







שערים חשמליים מאלומיניום

שערים חשמליים מאלומיניום

אם כן דעו כי במרבים המקרים זה נובע משתי אפשרויות: האפשרות הראשונה שהעיניות כוסו בכוונה תחילה במטרה להשאיר את המעבר פתוח והאפשרות הנוספת שהעיניות פוטו נעשות רגישות לאבק ולחות ומצריכות את ניקויים בתדירות גבוהה. לשני המקרים ישנם פתרונות, למקרה הראשון פתרון חלקי, ניתן להעתיק את מיקום העיניות למקום מוסתר יותר מעיניהם של אלו המעוניינים בהישארותו של המעבר פתוח, הפתרון למקרה השני הוא בצורך בשדרוג עיניות הפוטו, יש לפנות לחברה המתמחה במחסומים ושערים חשמליים ולקבל הצעת מחיר לשדרוג הפוטו אלקטרי אשר ברשותכם לפוטו דו כיווני , יתרונו של הפוטו דו-כיווני בכך שאינו רגיש לאבק ולחות אך חסרונו בכך שהוא מצריך העברת קו-חשמל מתח נמוך מצד אחד של הפתח אל הצד האחר, לא תמיד מתאפשר העברת כבל חשמל לצד הנגדי של הפתח אך גם לכך קיימים היום פתרונות שכן קיימות עיניות נגדיות המופעלות ע"י סוללות רגילות או סוללות הנטענות ע"י תא סולארי זעיר. מומלץ מאוד לזמן טכנאי שרות לבדיקת המחסומים ושערים חשמליים, בחלק מהחברות לא גובים תשלום על כך, על הטכנאי לבדוק שמכסה הפיקוד חשמלי אטום למים ולחדירת לטאות ונמלים, לבדוק שהיחידה לנטרול ידני של השער תקינה וניתנת לשימוש בלי מאמץ מיותר של המשתמש, לבדוק מרכוז העיניות המונעות את סגירת השער כשהמעבר אינו פנוי וכמובן בדיקה כללית כולל חיזוק ברגים בכלל וברגיי צירי השערים ומחסומים, אם המחסומים והשערים אשר ברשותכם הותקנו לפני חודש אוקטובר 2006 וגם כאלו שהותקנו אחרי, קרוב לודאי כי השער אשר ברשותכם אינו תואם את תקנות הבטיחות אשר נכנסו לתוקף, מומלץ מאוד לפנות לכל שערים שתרצו, ולבקש הצעת מחיר להתאמת השער חשמלי לתקנים החדשים, רוצים לדעת עוד ניתן להתייעץ בחברות השערים השונות . כולם מדברים על הצורך בשערים חשמליים - שכחו את הבטיחות בכל סוגי השערים החשמליים. המודעות לבטיחות בשערים חשמליים בכלל, עלתה בשנים האחרונות , מאז חודש אוקטובר 2006 נקבעו תקני בטיחות לסוגי שערים חשמליים, אך כל השערים החשמליים אשר הותקנו עד אז אינן בטיחותיים ומהווים במובן מסוים סכנה בטיחותית. גם שערים חשמליים אשר הותקנו ע"י מזדמנים שהיום הם עצמאיים, מחר שכירים ומחרתיים לכו ותמצאו אותם... קרוב לוודאי כי שערים אלו אינם מותקנים לפי כל כללי הבטיחות בשערים,מה הסכנות מי צריך לדאוג ומי צריך לפקח? כל שער חשמלי באשר הוא מותקן בשטח ציבורי כמו גם בשטח פרטי צריך להיות בטיחותי ברמה כזו שתמנע ככל האפשר אפשרות של פגיעה בנפש ורכוש. רוב מוחלט של מנועים חשמליים המותקנים בבתים פרטיים אין אמצעי בטיחות כלל ואמצעי בטיחות שהותקנו לשערים מוסדיים אינן מתאימים לכסוי מרבי מפני פגיעה בנפש ורכוש. הסכנות בשער חשמלי כמו במחסום חשמלי קיימות שהרי קיימת סבירות ששער חשמלי יכול למחוץ ומחסום חשמלי יכול לפגוע ולכן בעלי השערים החשמליים הם הראשונים שצריכים לדאוג, הם הראשונים שיבואו אליהם כדי לקבל הסברים אם וכאשר תהיה פגיעה. וועדי בתים אינם בהכרח מודעים לכך אך רובצת על כתפיהם אחריות רבה בכל הקשור לשערים חשמליים הנמצאים בפתח החניה ולכן חובתם של וועדי הבתים כמו גם בעלי הנכסים לדאוג שהשער החשמלי אשר ברשותם יהיה ככל שניתן הכי בטיחותי. אז איך עושים זאת? פונים לשערים וניתן לפנות לכל חברה אשר מתקינה את שעריה לפי כללי בטיחות ומבקשים בדיקת שער חשמלי והתאמתו לתקן, ניתן להשוות מחירים בין שתי חברות מוכרות עם ניסיון מקצועי בתחום. יש לדרוש בסיום העבודה ולקבל מסמך המאשר כי השער הותאם לתקני הבטיחות. אין זה סוד אך תקני הבטיחות בארץ נשענים בעיקר על תקני בטיחות אירופים, כל המנועים החשמליים המגיעים לישראל עוברים אישור לאמור כי ציוד זה יש תקן אירופי ומותר להכניסו לארץ, אך יש לשים לב בהשלמת אמצעי הבטיחות שכן אמצעי הבטיחות יש להתקינם בנוסף למנוע החשמלי. חברות שערים מוכרות מגלות אחריות רבה ומיידעות את הלקוחות באמצעי הבטיחות הנחוצים בהתאמת המוצר שברשותם לבטיחותי, אך באחריותכם הלקוחות לפקח ולקבל תשובות מספקות מחברת השערים המספק שרות למוצריכם.