שערים חשמליים מאלומיניום באלי סיני

טלפון: 0722-60-10-88
נייד: 053-7211-582

שערים חשמליים מאלומיניום
שערים חשמליים מאלומיניום
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה

מנועים לשערים

ככלל שער חשמלי חשוב לקנות מאיש מקצועי שהוא גם איש מכירות ובטח לא לקנות מאיש מכירות שידיעותיו הטכניות מצומצמות. נתקלנו לא אחת באנשי מכירות שהציעו שער לחניה שאינו מתאים לא לתנאי השטח ולא לצרכים של הלקוח. שער חשמלי חייב לנוע על מסילה מישורית, מסילה משופעת אינה בטיחותית ומסכנת עוברי אורח ודיירי הבית כאחד ומקצרת משמעותית את חיי המנוע חשמלי, גודל מסגרת השער כמו גם הגלגלים עליהם ינוע השער חייבים להתאים למשקל השער ולאורכו וגובהו, שער הזזה / נגרר אשר תוכנן ונבנה נכונה ינוע בקלות רבה על המסילה. ניתן לבחור בשער אטום כמו גם בשער מסורג הכול תלוי ברצון הלקוח לרמת פרטיות נדרשת. גם בשערי כנפיים ישנם כמה טיפים חשובים, ראשית המשקופים חייבים להיות פרופיל 100X100 מ"מ, ככל שהכנפיים גדולות יותר כך גובר החיכוך של הכנפיים ברוח ואם אתם בוחרים בשער אטום תאלצו להתקין מנועים חזקים מאוד שעלותם גבוהה כמעט פי שניים מהמנועים הרגילים. חשוב שהצירים יהיו חזקים ואיכותיים ואל לכם להעדיף צירי ספר, רוצים לדעת עוד תתקשרו לשערים מקצועית ותקבלו יעוץ טכני חינם. התקנת שער / מחסום חשמלי כולל הפעלה אינה יכולה להסתכם בלראות מוצר מוגמר פועל, שהרי מדובר בהשקעה כספית שאינה מבוטלת ולכן חשוב שתבחינו בין התקנות שונות ותדעו להבחין בין איכויות של עבודה.

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

שערים חשמליים מאלומיניום

השאר פרטים
ונחזור אליך בהקדם!


שערים חשמליים מאלומיניום באלי סיני

שערים חשמליים אשר הותקנו החל מחודש אוקטובר 2006 מחויבים לעמוד בתקני הבטיחות לשערים חשמליים.התקנים הבטיחותיים של שערים חשמליים אשר נכנסו לתוקף נו


מנועים לשערים חשמליים

גם שערים חשמליים שאינם נסגרים אוטומטית אחרי זמן השהיה ואשר נסגרים בפקודה הניתנת משלט רחוק או לחצן הפעלה, מחויבים בכל אמצעי הבטיחות לשערים. ישנם כללי בטיחות גם לשערים ידניים ולא חשמליים, שערי הזזה / שערים נגררים צריכים לנוע על מסילה מפולסת למניעת התדרדרותו של השער, וצריכים להיות כלואים בתוך עמוד ח עם גלגל מוביל למניעת נפילתו של השער ולא פחות חשוב מעצורים מכאניים המונעים את יציאת השער ממסלולו שעל המסילה. גם שערי כנף צריכים להיות מפולסים ומעצורים המגבילים את תנועת השער בפתיחה ובסגירה. מחסום חשמלי, מחסום זרוע משמש בעיקר לעשיית סדר בחניה, למחסום זרוע אלומיניום באורכים עד שישה ושמונה מטרים. אפשרי אך לא חובה להתקין עמוד תמיכה נגדי, חובה להתקין אמצעי בטיחות שונים המונעים את סגירת המחסום חשמלי כשהמעבר אינו פנוי המותאמים לצורכי הלקוח ומגבלות השטח. אז מי אחראי להטעיית הציבור בכל הקשור לתו תקן לשערים ומחסומים חשמליים? בשנים האחרונות הוחל עשיית סדר בכל נושא הבטיחות בשערים ומחסומים חשמליים ומכון התקנים הישראלי תיקן תקנות בטיחות הרלוונטיים לשערים חשמליים. למעשה מכון התקנים הישראלי אימץ את התקן האירופאי לשערים חשמליים ומאז נכנסו התקנים לתוקף מחויבים כל מתקיני השערים והמחסומים החשמליים להתאים ולהתקין את אמצעי הבטיחות הרלוונטיים לתקן הישראלי.