טלפון: 0722-60-10-88
נייד: 053-7211-582
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה
שערים חשמליים מאלומיניום
שערים חשמליים מאלומיניום

שערי אלומיניום

מנוע לשער חשמלי אלקטרו מכאני מגיע כיחידה נפרדת ועצמאית, הניתנת להתקנה בכל שער אותה תייעדו עבורו. מדובר במנוע סטנדרטי, מדגם קלאסי המוכר לכולנו, המשלב פיקוד חשמלי, לצד מנוע גיר רגיל. קיימים דגמים רבים של מנועים אלקטרו מכאניים . חלקם מיועדים לשערים קלים ואחרים לשערים כבדים, אך הדבר משתנה לפי הדרישות הספציפיות של הלקוח. מנועים מסוג זה מגיעים לרוב בגודל של 35 ס"מ לרוחב, ו-45 ס"מ לגובה, אך המגוון הרחב של הדגמים מבטיח מבחר רחב של גדלים המתאימים לכל שער.במקרה שתחליטו לרכוש מנוע מסוג זה, תצטרכו לרכוש גם אמצעי הגנה למניעת סגירת השער כשהמעבר אינו פנוי. מנוע לשער חשמלי אלקטרו הידראולי הינו מנוע טבול שמן חדשני יותר, שהייחוד שלו מתבטא בכך שהוא מותאם בעיקר לשערים כבדים ושערים שעובדים בצורה אינטנסיבית . מנוע אלקטרו הידראולי משלב בתוכו פיקוד חשמלי עם פונקציות הפעלה המותאמות לדרישת הלקוח, ובמקרה שתחליטו לרכוש מנוע מסוג זה תידרשו לרכוש את אמצעי האבטחה למניעת סגירת השער כשהמעבר אינו פנוי (בחלק מהמקרים, ניתן לרכוש מנוע לשער חשמלי וכן סט אמצעי הגנה כחלק מעסקה אחת).

שערים חשמליים מאלומיניום בגדרה

אמור מעתה מחסום חשמלי / מחסומים חשמליים למחסום זרוע עולה ויורד. אמור מעתה דלת מוסך לפנלים הנפתחים מעלה כלפי התקרה, אמור תריס גלילה לשלבים הנגלל

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!





שערים חשמליים מאלומיניום

מנועים חשמליים לשערים

הניסיון מלמד כי שערים חשמליים עדיף שיותקנו ע"י כאלו שזה מקצועם ואשר ניסיונם עשיר בתחום השערים, לאלה מאיתנו אשר יעדיפו להתקין את המנוע החשמלי בעצמם אנו ממליצים להעדיף ולהזמין איש מקצועי לביצוע כיוונים והתאמת השער החשמלי לתקן החדש שכן החל מחודש אוקטובר 2006 חובה ששער חשמלי יותקן ויפעל בהתאם לתקן הישראלי. האמת כזו שכל אחד המכיר את הכללים והנחיות התקן רשאי להתקין מנוע ולהתאימו לתקן בלי כל צורך בגושפנקה של מכון התקנים הישראלי ובכל זאת אין דומה זה שמתקין מנוע אחד לזה שהתקין עשרות ומאות מנועים. השער חשמלי התקלקל חשוב שתדעו שישנם שלבים ראשונים שניתן לנסות ואף להצליח ולתקן את השער לבד, בפרט אם הוצאות התיקון הן מכיסכם הפרטי. שלושה דברים ניתן לבצע לבד, ראשית לנתק את מקור הזרם לפיקוד / מנוע חשמלי ולחברו אחרי 30 שניות לפחות, יש להקפיד על ניקיונן של עיניות אשר מונעות את סגירתו של השער כשהמעבר אינו פנוי, יש לבדוק שלא ניתן לסגור את השער בכוח יד. בעיקר בתוך שנת האחריות כדאי להזמין לתיקון את מתקין השער שכן אז תצרכו שרות תיקון בלי שתאלצו לשלם אפילו ביקור טכנאי, הזמנתם מתקין ונוכחתם בחוסר מקצועיותו, כדאי שתזמינו טכנאי שרות נוסף לקבלת דיאגנוזה מקצועית. כדאי שתדעו כי שרות לשערים חשמליים על כל סוגיהם ניתן לקבל מכל שערים. אם מנוע השער אשר ברשותכם קיים תקופה ממושכת העולה על עשור שנים ויותר כדאי לנסות ולחשוב על התקנת מנוע חשמלי חדש. מנועים לדלתות מוסך אשר צברו 12-17 שנות עבודה מומלץ לשדרגם בחדש שכן עלות התיקון והאפשרות שבתקופה קצרה יתקלקל חלק נוסף. מחסום חשמלי, מחסום זרוע מיועד בעיקר לעשות סדר בחניה, בכל הקשור לחניון תת-קרקעי חשוב לזכור כי מחסום חשמלי אינו יעיל בשל העובדה שאינו יכול למנוע כניסתם של זרים פנימה לחניון. הנפוץ ביותר בחניונים תת-קרקעיים הוא שער הזזה/נגרר או שער כנפיים, פחות מוצאים תריסי גלילה חשמליים בכניסות לחניונים. שערים חשמליים ובכלל זה שער כנפיים וגם שער נגרר הזזה ניתנים לוונדליזם ולהשבתה מהירה וקלה ע"י גורמים זרים. לפורצי הרכבים היכרות עם סוגי השערים החשמליים בחניונים תת-קרקעיים, בהרבה חניונים נוצרה עליה במגמת הפריצות לרכבים בחניונים תת-קרקעיים. למעשה אין פתרון קסם לשערים מסורגים בכניסות לחניונים תת-קרקעיים וקיים צורך לחשיבה מחודשת בנושא זה.