טלפון: 0722-60-10-88
נייד: 053-7211-582
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה
שערים חשמליים מאלומיניום
שערים חשמליים מאלומיניום

מנועים חשמליים לשערים

כון שאנשים רבים בטוחים שלהם זה לא יקרה אך די במקרה בודד של פגיעה בילד. שער חשמלי חייב להיות מותקן בצורה אשר לא תסכן את המשתמשים ולא את עוברי האורח. צריך להפסיק ולאלתר, למנוע וגם להרוס את כול השערים החשמליים אשר נעים בשטחים ציבוריים. ישנם אלפי שערים בבתים פרטיים אשר נעים על מדרכות צמוד לקיר הבית ואינם נעים בתוך השטח הפרטי של בעל הבית. שערים אלו אם וכאשר יפגעו בעוברי אורח, יוגשו תביעות משפטיות לעירייה שברשותה זה קרה שכן הפיקוח העירוני היה חייב לפעול להריסת שער חשמלי מסוג זה. לא יעלה על הדעת שעיריות שותקות למראה מסילות של שערים נגררים המוקמים על מדרכות. ולעניין אמצעי הבטיחות בקצרה רבה: קיימים שלושה סוגי שערים חשמליים הנפוצים ביותר, שער נגרר אטום, שער נגרר מסורג ושער כנפיים, שער אטום מצריך התקנת שני ספי בטיחות על כנף השער הנעה מקדימה ומאחורה . שער נגרר מסורג מצריך גם התקנת שני ספי בטיחות על עמוד ח השער ולגדר את חלקו האחורי של השער במהלך סרק ואילו שער כנפיים מצריך סף בטיחות בקצה הכנף הנעה למנוע לילכדות ועל כול זאת בכול סוגי השערים החשמליים יש להתקין גם עיניות הגנה ויש לכוון כוחות מנוע. כלל בסיסי בחוק היבש קובע: "אי ידיעת החוק אינה פוטרת מעונש".

שערים חשמליים מאלומיניום ביסוד המעלה

הפתרון הוא מאוד קל, רוצים שער חשמלי, חובה לשאול את השאלות הבאות: האם הברזל הוא מגולוון או שחור, ברזל מגולוון אינו מחליד, מהם שלבי צביעת השער, צביע

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!





שערים חשמליים מאלומיניום

מנועים לשערים חשמליים

מהם השערים חשמליים הנפוצים ביותר? האם שערי הזזה? שערי כנף? מחסום זרוע? או בכלל תריס גלילה? או דלת מוסך? ישנם גם סוגי שערים נוספים כגון: קרוסלה ודלת אוטומטית שגם הם מהוות כניסה מבוקרת ליוצאים ונכנסים. ובכל זאת איך נדע מהו השער הנפוץ ביותר. בהסתכלות ברחבי גוש דן ניתן לראות הרבה מחסומי זרוע אשר מותקנים בעיקר בבניינים רבי קומות, ניתן גם למצוא הרבה שערים חשמליים מסוג שערי כנף המותקנים בחניונים תת-קרקעיים ניתן למצוא הרבה תריסי גלילה ודלתות מוסך המותקנים בעיקר בהרבה בתים פרטיים ישנם מקומות בהם נמצא מותקנים שערים מרחפים ובכל זאת מה קיים יותר ואיך בכלל נקבע האם להתקין שער כזה או שער מסוג אחר? ישנם שני תכתיבים הגורמים לנו להחליט איזה סוג שער לבחור: הראשון הוא תנאי השטח שהרי תנאי השטח מגבילים אותנו פעמים רבות בסוגי השערים אותם ניתן להתקין בהתאמה למפתח אשר ברשותנו וגם אז התכתיב הנוסף שמשפיע על החלטתנו הוא עלותם של סוגי השערים השונים. כשמחפשים לחסוך כספים בבניינים משותפים אז בוחרים במחסום כמו מחסום זרוע חשמלי, בפרט כשמדובר בחניה חיצונית שהמניע העיקרי להקמת שער חשמלי הוא רצון הדיירים לעשות סדר בחניה. כשמתאפשר להשקיע יותר כספים אז בוחנים אפשרות לשער נגרר חשמלי וגם זה תלוי בנתונים הטכניים של השטח ובכלל זה לדעת כי מסלול נסיעתו של השער מישורי וכי קיימת נישה לתוכה השער יכול לנסוע. כשמדובר בחניון תת-קרקעי הדיירים מעוניינים יותר בביטחון אישי ולכן אין היגיון בהתקנת מחסום זרוע חשמלי כיוון שכל המעוניין יכול להיכנס לחניון בחופשיות וזה מזמין עבריינות ופשע ולכן מקפידים להתקין בחניון סגור רק שער ההזזה ככול שרק ניתן או שער כנף הנפתח על ציר פנימה/ החוצה. דלתות מוסך ניתן למצוא בעיקר בחניות פרטיות מתוחמות בחניונים תת-קרקעיים וגם בבתים פרטיים. לעומת זאת תריסי גלילה ניתן למצוא גם בחניונים תת-קרקעיים וגם בחניונים פתוחים ומרווחים, אלה שחסרונם בהגבלת הגובה שהם יוצרים. ובכל זאת מהם השערים הנפוצים ביותר? אובכן השערים החשמליים הנפוצים ביותר הם שער נגרר - הזזה וגם שער כנף הנפתח על ציר פנימה / החוצה. רוצים לדעת יותר פרטים גלשו לאתר שערים חשמליים. שערים חשמליים נפתחים רק כשהם מקבלים פקודת פתיחה מכל אמצעי פתיחה:שלט רחוק, פתיחה סלולארית, לחצן שומר, גלאי כביש, קורא כרטיסים ועוד... כדאי לדעת כי שערים המתוכנתים לסגירה אוטומטית לא ניתן לשלוט בהם ולא ניתן לעצור אותם במהלך עבודתם בפתיחה, אלו מתוכנתים להיסגר סגירה אוטומטית לאחר זמן השהיה, זמן ההשהיה ניתן לכוונן לפי צרכי הלקוח אך הנכון ביותר לקבוע פרק זמן השהיה של חמש עד עשר שניות בלבד. לפני כשלושים שנים ויותר מחירי השערים חשמליים היו גבוהים מאוד, הם היוו מותרות ולכן ניתן היה למצוא שערים חשמליים בעיקר במפעלים ובבתים של עשירים בלבד. בזמנים ההם לא הייתה מודעות לצד הבטיחותי בשערים ולכן במרבית המקרים לא הותקנו אמצעי בטיחות המונעים את סגירת השער כשהמעבר אינו פנוי. גם לפני כעשרים שנים כשחדרה המודרניזציה לשוק וגבר הביקוש לשערים ומחסומים חשמליים, עדיין הותקנו שערים ומחסומים חשמליים ללא אמצעי בטיחות והמשתמשים היו חשופים לפגיעות משערים ומחסומים חשמליים אשר נסגרו אוטומטית לאחר זמן השהיה, אז היו מתכנתים פרקי זמן השהיה ארוכים כדי לצמצם אפשרויות לפגיעה ברכוש ובנפש.