טלפון: 0722-60-10-88
נייד: 053-7211-582
  • עובדים בכל חלקי הארץ
  • מחירים זולים ללא תחרות
  • מזמינים 24 שעות ביממה
שערים חשמליים מאלומיניום
שערים חשמליים מאלומיניום

שער חניה

בנושא שירות לשערים חשמליים, באפשרותכם לבחור שערים חשמליים המאושרת מכון התקנים הישראלי, באפשרותכם לקבל שירות טוב יותר מחברה המופיעה בין רשימת חברות השערים של מכון התקנים הישראלי, יש בין החברות שערים אשר מספקות שירות עשרים וארבע שעות ביממה , שבעה ימים בשבוע בתוספת תשלום, בכול מקרה חברה עם תו-תקן של מכון התקנים מסוגלת לספק שירות לכול סוגי השערים החשמליים. מתלבטים בין שני מוצרים?חשוב שתדעו כי פערים גבוהים בין מתחרים צריכים להעלות השגות והרבה שאלות, וכבר נתקלנו לא אחת בין שני מתחרים שהיו פערים בין שתי ההצעות ולשמחתי הסכים הלקוח לחשוף את הצעת המתחרה ובכך יכולנו להשוות בין שני תפוחים. אין ספק שאיש מקצועי ואיש טכני יכולים בקלות רבה להשוות ולהבין את הניו אנסים שבין שתי הצעות, כך למשל שתי הצעות אשר לקוח קיבל בעבור שער קונזולי ולתדהמת הלקוח קיבל הצעה יקרה מהאחרת בכמעט עשרת אלפים שקלים, הוכח ללקוח שאכן מדובר בשתי הצעות המתייחסות לשער קונזולי אך המפרט של שתי ההצעות היה שונה. ההצעה הגבוהה התייחסה בתכלית לכול דרישות הלקוח ואילו ההצעה הזולה התעלמה לחלוטין מדרישות הלקוח כך למשל בעוד שהלקוח דרש מנוע תלת פאזי המיועד לעבודה מאומצת, מהחברה הזולה הוא קיבל מנוע חד פאזי שאינו תעשייתי, בהצעה היקרה קיבל הלקוח קורות מקצועיות איטלקיות במידה 140 ואילו בהצעה הזולה קיבל קורות סיניות במידה 98. נכון שלא תמיד קל להבחין בין ההצעות השונות אך על הלקוח מוטלת חובה להיות ערני לצרכיו, הצעה הגבוהה התייחסה למסד ביטון של השער בעוד שההצעה הזולה צוין ביצוע באחריות הלקוח. חשוב מאוד לבצע אבחנות מדויקות ככול שניתן בין שתי הצעות, לכאורה מדובר בפתח שמבקשים לסגור אותו אך איכויות של מוצר עושים את ההבדל בין מוצר איכותי ואמין אשר יעבוד שנים רבות לבין מוצר רבויי תקלות. במקרים בהם הבנתכם והידע שלכם בנושא מצומצם, מומלץ לקבל שתי הצעות ולרכז את הנתונים הרלוונטיים לכם בקשה משלכם אותה תגישו מחדש לשתיים ושלוש חברות, בדרך זו אתם תציגו לקבל מחיר לתפוח זהה, כמובן שתצטרכו להקפיד שאותה חברה גם תיישם את דרישתכם וכבר נוכחנו לא אחת ולא עשר פעמים גם חברות מכובדות הציעו מנוע איכותי מסוג אחד ובפועל התקינו מנוע זול מסוג אחר שאינו מתאים לעומסים של השער ולמספר הפתיחות. רוב היזמים, היועצים, האדריכלים ומנהלי הפרויקטים בישראל מעדיפים את המנועים והמחסומים החשמליים האיטלקיים עם דגש על חברת טלקומה TELCOMA האיטלקית על פני כאלו שמיובאים מהמזרח הרחוק בכלל ומסין בפרט. המוצרים האיטלקיים מיובאים לישראל עשרות בשנים ויש ניסיון מוכח לאיכותו של מוצר לעומת מוצרים אחרים ממדינות המזרח אין ניסיון מוכח לאיכותו של מוצר לאורך זמן ולהפך המנועים לשערים והמחסומים הוכחו כמוצרים כושלים ומסוכנים למשתמש ברוב הפרמטרים במכון התקנים בודק ולצערנו הרב הם מוכנסים לישראל בדרכים עקלקלות ובלי אישורי מכון התקנים הישראלי אשר בודק את המנועים והפיקודים וגם כמובן את ההארקה שלהם ואין המוצרים מגיבים מיד לאחר הפסקת חשמל.

שערים חשמליים מאלומיניום בכוכב יעקב

לפתח קטן יתכן ומתאים יותר תריס גלילה הנגלל מעלה ואינו מצר על פתח החניה,תריס חשמלי יש לו נוכחות מינימאלית ואינו מצר את הפתח ומונע צפיפות בכניסה וביצא

כוכב כוכב כוכב כוכב כוכב
מדורג 5 מתוך 5, דרגו 1 אנשים.

שתף בגוגל+ שתף שתף בפייסבוק+ שתף

השאר לנו הודעה
ואנו נדאג לחזור אלייך!





שערים חשמליים מאלומיניום

שער חניה חשמלי

מה קורה במקרה שהותקן אצלכם שער חשמלי וסומן בתו-תקן ונמצא כי פגע בנפש והרי הכול יתכן, ראשית אינכם חשופים לא לחקירה פלילית וכמובן לא לתביעה משפטית ויתר על כן חברת הביטוח לא תוכל להתנער מאחריות ותהיה חייבת להגן עליכם וכסות כול סכום שתתבעו לשלם. וכאן מוברר לכם כי אכן השוויון יוצא מהארון בתחום שערים חשמליים. לא חייבים להיות מתקינים של שערים חשמליים כדי להתקין שער חשמלי, אבל כן צריכים להיות חברה עם תו תקן לשערים חשמליים כדי שהשער יהיה בטיחותי ויעמוד בסטנדרטים של מכון התקנים. שימו לב, אם נפגעתם משער חשמלי שלא הותקן ע"י חברה עם תו תקן, חברות הביטוח יכולות להתנער מאחריות. ולכן כדאי תמיד להתקין את השער על ידי מומחים. ואם אתם עדיין רוצים להתקין את השער לבד, הנה כמה טיפים שאנשי המקצוע שלנו עובדים איתם. אם יש לכם את הזמן המתאים ואתם אנשים עם גישה טכנית תוכלו בוודאי גם אתם לחסוך כסף רב בהזמנת שער חשמלי ואולי לעשות זאת בעצמכם. ראשית חשוב שתדעו כי שערים חשמליים חייב לנוע על מסילה מפולסת ולכן חובתכם לבדוק את תוואי המסילה ברוחב הפתח ובמעבר הסרק לדעת שאין הפרשים גדולים משני אחוזים, אם השיפועים גדולים חובתכם לדעת איפה משקעים את המסילה ואיפה מגביהים אותה כדי להגיע למצב אופטימאלי של מסילה מפוסלת וכמובן לא לשכוח להשאיר מעברים לזרימת מי גשמים. לגבי עומק חגורת הבטון שיש לעשות, זה הרבה תלוי בסוג הקרקע ותלוי בסוגי הרכבים שיסעו על המסילה.